سئو چیست

اهمیت و تاثیر سئو سایت در افزایش فروش:

رشد اینترنت سبب تغییر در سبک زندگی جوامع بشری شده است. این روزها مردم میتوانند همه چیز را بصورت اینترنتی و بدون مراجعه به محل فروش و در خانه با استفاده از ابزار دیجیتالی که در دست دارند خریداری کنند. آمارها نشان میدهد که 64 درصد مردم قبل از خرید حدود 10 دقیقه یا بیشتر در مورد کالا یا خدمتی که قصد خرید آن را دارند  در فضای مجازی تحقیق میکنند. با توجه به تغییر سبک زندگی مردم امروزه هر مدیری برای ادامه حیات کسب و کارش در این فضای جدید باید بداند که سئو چیست و چگونه عمل میکند.

طراحی یک سایت فروشگاهی برای کسب و کاری که داریم به تنهایی نمیتواند که فروش آنلاین ما را افزایش دهد. ما باید سایتی داشته باشیم که مشتریان زمانیکه در اینترنت به خدمات ما نیاز دارند بتوانند به آسانی ما را پیدا کنند. این کاری است که سئو برای ما انجام میدهد. مثلا اگر شما قصد خرید لباس ورزشی را دارید و این عبارت را در گوگل سرچ کنید گزینه های اول و دوم مربوط به سایت دیجی کالا بالا می باشد.  اکثر کاربران موتور جستجو (بیش از 70٪) به احتمال زیاد روی یکی از 5 پیشنهاد برتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک می کنند. برای استفاده از این مزیت و افزایش امکان فروش  ، وب سایت شما باید در صفحات اول گوگل به مشتری پیشنهاد داده شود این تاثیری است که با انجام سئو سایت میتوانیم برو روی سایت خود بگذاریم.

سئو چیست

سئو چیست:

با تعریف مقدمه بالا حالا میتوانیم بگوییم که سئو چیست و چگونه عمل میکند. سئو روشی است جهت افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت که سبب  قرار گرفتن در گزینه های اول جست و جوی مخاطب از طریق نتایج موتور جستجوی غیرپولی (ارگانیک) میشود. نتایج جستجوی ارگانیک ، برای مخاطبین باهوش معتبرتر است و کلیک های بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دریافت می کند. به عنوان مثال ، از کل جستجوهای ایالات متحده ، فقط 2.8  درصد  از مردم روی تبلیغات پولی کلیک می کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد جست و جوی ارگانیک و پولی میتوانید روی این آدرس کلیلک کنید.

حال که با سئو و اهمیت آن برای رشد کسب و کار خور آشنا شدیم به بررسی انوع سئو میپردازیم.

انواع سئو:

سه نوع سئو وجود دارد که شما باید آنها را جهت سئو سایت خود پیاده سازی کنید تا بهترین فرصت را برای بهبود موقعیت خود در نتایج صفحات موتورهای جست و جو  بدست آورید. این انواع عبارتند از:

سئو در صفحه :

شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی جهت تولید محتوای با کیفیت بالا در صفحات مختلف سایت شما است. تولید محتوا یکی از موثرترین عوامل در سئو سایت است که بر روی سایر عوامل نیز تاثیر میگذارد، در ادامه بیشتر به تاثیرات و ارتباطات تولید محتوا در سئو سایت میپردازیم.

سئو خارج از صفحه :

به تقویت ارتباط وب سایت شما با سایر وب سایت ها کمک می کند. این امر به ویژه بر روی ایجاد بک لینک ، که باعث می شود تعداد زیادی از وب سایت ها به وب سایت شما لینک شوند ، متمرکز است. وجود محتوای مناسب سبب میشود که صفحات دیگر محتواهای موجود در سایت شما را به مخاطبین خود معرفی کنند.

سئو فنی :

شامل مواردی مانند سرعت سایت ، امنیت، سهولت استفاده از موبایل ، معماری سایت و … است.

سئو چیست

ارتباط تولید محتوا و سئو در سئو سایت:

در ابتدا برای توضیح این بخش در اهمیت تولید محتوا در نتایج متورهای جست و جو همین را بدانید که اگر نتوانید محتوا مناسب(آموزشی، جذاب، مرتبط) تولید کنید عملا  انگار کاری نکرده اید چونکه این محتوا مناسب است که شما را به مخاطبینتان مععرفی میکند. باید بدانید که بدون تولید محتوا مناسب، سئو هیچ معنایی نخواهد داشت و طبیعیست که بازدهی نداشته باشد. از طرفی  برای تولید محتوای مناسب ابتدا با استفاده از سئو است که بهترین و محبوب‌ترین کلمات کلیدی را بدست می آوریم و محتوا این کلمات کلیدی را به کار می‌گیرد. میبینم که این دو مانند زنجیر به هم وابسته هستند. برای سئو سایت نیاز به محتوای مناسب داریم و از طرفی برای محتوای مناسب نیاز به سئو برای بدست آوردن کلمات کلیدی داریم.

جمع بندی:

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی مردم شما جهت ادامه حیات کسب و کارتان نیاز به راه اندازی سیستم فروش آنلاین دارید یکی از این راه ها برای ایجاد سیستم فروش انلاین طراحی سایت است. اما طراحی سایت به تنهایی نمیتواند فروش انلاین شما را فعال کند به همین دلیل شما برای معرفی خود به کسانی که در فضای مجازی به دنبال خدمات شما هستند باید از ابزار سئو استفاده کنید. سئو مجموعه ای از فعالیتهاست که باید بر روی سایت خود انجام دهید تا مشتریان بالقوه ای که به خدمات شما نیاز دارند بتوانند به اسانی شما را پیدا کنند. در واقع سئو کار بازاریابی در فضای مجازی را برای شما انجام میدهد.

خدمات کارمان

حالا که به اهمیت وجود سئو سایت برای کسب و کار خود آگاه شدید و فهمیدیم که سئو چیست و چگونه میتواند در دنیای جدید ما را به مخاطبینمان معرفی کند میتوانید سئو سایت خود را به ما بسپارید، همچنین برای حرفه ­ای تر شدن شما به صورت کاربردی ما دوره­ های آموزشی سایت کارمان رو به شما معرفی می­کنیم که در انتهای آموزش با برگذاری دوره­ های کارآموزی و اجرای پروژه ­های واقعی شمارو بصورت عملی برای حضور در دنیای واقعی آماده میکنه، شما با کلیک بر روی لینک های زیر میتونید اطلاعات مربوط به هر دوره رو ببینید.

لازم به ذکر است مطالب گفته شده در این مقاله  که مربوط به دوره سئو سایت است بحشی از دوره آموزشی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ است.

لازم به ذکر است که تمامی این دوره ها به صورت آنلاین برگزار شده و شرکت آن ها برای تمامی علاقه مندان از سراسر کشور، فارغ از محدودیت های جغرافیایی، وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه با ما تماس بگیرید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حائریمشاهده نوشته ها

Avatar for حائری

موسس کارمان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *